online diary

that my online diary yang boleh share dalam network....

Tuesday, February 8, 2011

sampai bila

Entahla sampai bila nak marah-marah mcm ni..
meluat ler nak pk-pk about mereka dan keluarga mereka ni..
kali ni tgk laki aku dah marah giler kat bapak dia tu..
marah sampai tahap maki-maki dah ni..pelik betoila ada jugak bapak dalam dunia ni macam ni kan..
beza-beza kan anak-anak mak lain-lain saluran ni...
aku pun naik menyampahla nak layan peel keluarga mertua aku..
yang mak mertua aku pun awatla bodo sesangat.. ikut sangat cakap laki dia masa dok serumah..bila dah jadi gini mula lah nak emo tak tentu pasal la hai...
aku ingat lagi masa anak kedua aku meninggal.aku tidoq hospital,anak sulung aku tidoq 2 malam ngan hindu pun ok lagi..semata-mata depa sibuk nak meniaga buka kedai walaupun 1st day arwah.. sampai tahap langsung tak ambik peduli masa kebumi pun, syiok dok ligan duit lagi kat kedai makan depa.. aku ingat sampai matiii... tapi aku mengalah jugak malas nak bising-bising kan lagi satu sebab tak lepas kalau lepas dah lama aku wat hal...bila pk balik apa yang orang tua tu buat kat aku..memang tak leh terima.. 1st day aku kematian anak cucu dia tak ambik tau pun.. 2nd day cucu anak menantu kesayangan dia demam, boleh pulak dia p  umah sana tgk siap citer kat depa-depa lagi, n boleh lak dok call cakap ngan aku bgtau mcm-macam.. eeeee nyampah nya aku bila mengenangkan apa orang tua tu buat kat aku...
Bila laki aku marah kali ni pun aku malas la nak ambik tahu.. malas nak semak-semak kan otak aku yang memang dah serabut ni..

No comments:

Post a Comment