online diary

that my online diary yang boleh share dalam network....

Sunday, February 13, 2011

meluatnya

nyampah toi la nak layan peel bapak n mak mertua ku ni..bergaduh-gaduh last baik.. tgk anak-anak yang effect marah terlebih-lebih pulak,adoyaiii umpan ngan gelang berlian dah ok.. meluatnya nak layan...
last bila diaorang dah baik-baik, anak-menantu lak effect nak layan sebenarnya ..
aku pun pas ni malas ler nak layan dah.. tak moo dengar apa dah..meluatnya..
eeee awatla aku ditakdirkan masuk dalam family yang super ni..teruk sesangat lah..tidak dinafikan mak mertua aku seorang yang mementingkan diri sendiri, dah ambik laki orang tapi nak konker sorang diri dia, mana boleh gitu.. Dapat hadiah gelang tangan habib jewel terus terdiam syiok.. masa maki laki tak hengat dunia, reyau marah depan anak-anak bg depa hot last depa dah berbaik, senang-senang nak lupa jer kan..
Tapi aku takkan lupa apa orang tua tu buat kat aku.. aku ingat weii sampai kapan pun...
boleh blah la..aku pun rasa baik tak dak pak mertua dari ada yang membuat menyakitkan hati aku ja ni..

No comments:

Post a Comment