online diary

that my online diary yang boleh share dalam network....

Tuesday, February 8, 2011

nyampah

sangat rasa menyampah ngan tunang adik ipar aku.. belagak tak bertempat.. ada ker patut boleh kata macam-macam kat mak mertua aku bila adik ipar aku bawak mak dia g berjalan tour ke rumah saudara kami di Taiping n makan ramai-ramai.. Sebabnya dia hot sebab dah janji nak bawak dia berjalan ari tu.. Adoyaiii setakat kerja kilang, muka comey hantaran dekat RM 10,108.10 aku nak hairan sangat.. masa mula-mula depa nak bertunang dulu dah wat perangai dah meluat dekat anak-anak saudara termasuk ngan anak aku.. adoyaaiii belom apa-apa lagi dah belagak sombong, ingat aku dan hubby nak hairan sangat ngan dia kot...masa depa bertunang pun kami dua laki bini bagi muka jugak sponsor kek cantik ada image rm 100..
Demand nak mampuih la dia ni... gerrrram aku dibuatnya...
Mak mertua aku ni jenis lembik, tu yang dok kena buli ngan laki dia..la ni bila bakal menantu pompuan wat hal, ada lak dok p mesej mintak maaf.. bukan jadi menantu lagi pun,aku yang dah jadi menantu sedia ada ni.. lagi ler.. ngan kenduri sambut menantu pun tidak, hantaran pun tak dak siap hutang duit hantaran lagi ada ler...menantu baru lak mintak hantaran RM10k lebih woo nak barang-barang hantaran besar-mahal-mahal ingat kawen ngan tokey balak kot adik ipar aku ni..keja kilang jer depa 2 ekor la...

No comments:

Post a Comment